tjofflamoj, 12 juli

god kväll!

nu har vi inte skrivit på hela londonresan, men nu är vi i alla fall hemma hos sush. imorgon går bussen till karlstad 12.30! i london har vi gjort allt mellan att bada i havet och blivit utstirrade av äckliga gubbar som trodde att vi var horor. mysigt värre. haha, nej. eller ja det är ju sant men det är ju inte allt som har hänt. vi var vid bournmouth och jag och susanna tummade på att vi skulle doppa oss, och det var ju inte allt vi gjorde, vi badade ganska länge i de stora vågorna! vi har shoppppppat loss, vi haaaar kollat på musikal och desperat försökt att hitta några fina killar, några fina killar fanns det allt men det var ändå mindre än jag drömt om. hahah. under dessa dagar har vi levt på mestadels subway, ben&jerry's och nutella! ja, förutom de extreeemt goda frukostarna med, toast, te, jordgubbar, yoghurt, müsli m.m och middagarna á la elisabeth!

just nu när jag sitter och skriver det här sitter susanna och donar med sin nya resväska, packar inför nästa resa!

haha, det var så kul på planet idag påväg hem.. susanna och jag skulle få två till coca color (eftersom det är graaaaatis på brittish airways REKLAMREKLAM)..
*jag knäpper upp säkerhetsbältet putar ut magen och andas tungt ut*
*susanna drar upp tightsen och kollar ner på sina lår eller nått (?)*

flygmannen; ehmm.. here's your drink..

T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0