lovisa, 15 juni

hoppsan, nu blev det uppehåll i bloggen igen. jag har bara varit allmänt lat och inte orkar blogga, plus att jag inte sitter lika mycket vid datorn nu för tiden. nu är jag dutti flicka. i fredags var det skolavslutning som jag firade med att grilla med vänskapskretsen !

till nuet. dagen efter skolavslutningen (igår) började konfirmationsläsningen på riktigt. 2 veckor intesivläsning är det nu som gäller, och det kommer bli superkul! idag spelade vi in våran låt i studion och imorgon så ska vi få den. det låter inte helt fel. videon kommer förhoppningsvis bli klar imorgon, vi har tagit klart alla bilder och tankat över de till datorn och iMovie. i alla fall har jag fått reda på att vi ska dansa afrikansdans på konfan också, aaah längtar. fan va kul !  förresten har jag inte berättat att jag har fått min systemkamera i förskott, det är alltså konfapresent. den är bääst och jag älskar den och alla som har samlat ihop pengar till den. imorgon så ska jag nog sova hos lina alexfjärtsson, mysemysemysemysmysegos. typ. eller något. nu ska jag kollllapålla vädret ¨för imorgon och sen så ska jag göra någonting annat, typ äta godis eller nått. måste tömma slasken, den luktar skuunk.

ps, imorgon blir det molnigsol 14-15 grader enligt http://smhi.se

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0