lovisa, 16 juni

heyhey,
nu sitter jag vid linas dator med en godispåse bredvid tangentbordet. jag är alltså hemma hos lina, inte min syster, min kompis. hon är inne och duschar men när hon kommer ut ska vi nog sätta oss och kolla på tv och mysa ! imorgon är det konfa igen, kort konfa 10-13 men återsamling igen 17 för sedan klockan 19 är det premiäääär! haha, planscher, skivor, skivomslag och redigering utav videon ska fixas imorgon! imorgon kväll kommer jag typ springa ut när våran låt kommer. idag när den bara spelades upp för konfagruppen så skämmdes jag, för alla föräldrar kommer jag dööö. jag kan ju förklara, vi har fått 4 dagar på oss att skriva en text till en låt, spelat in den och gjort en musikvideo till den. det är så att jag sjunger båda verserna solo och det låter inte braaa.. men i alla fall ligger vi ganska bra till med videon, vi är ganska snart klara ! härligt. nu ska jag sluta skriva för snart kommer lina ut ur duschen.
trevlig kväll puss,

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0