lovisa, 17 juni

hejhopp människor. idag var det konfa igen då, jag och lina cyklade gemensamt då till kyrkan eftersom jag sov hemma hos lina. vi hade ganska ganska bråttom i morse när vi slängde oss iväg på cyklarna, alla var stressade när vi kom fram och hela dagen höll det i. hela salen andades ut när videorna var klara. våran grupp vann "bästa helhet", alla grupper vann ett varsitt pris då! egentligen skulle jag lägga ut länken till videorna nu, men tydligen så har någonting blivit fel vid medlemskapet på myspace, ska prata med gunnar imorgon om det och sedan ska jag lägga upp länken.

imorgon efter konfan så ska typ hela konfa-gruppen till simon och vi ska bada och kolla på film och så. tror inte att jag stannar och kollar på fotbollsmatchen, jag hinner inte det, måste ju cykla i typ en timme, suuuck. men vi får se hur det blir ! ni får ha en jättefin kväll, vi hörs!

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0