lovisa, 30 juni

nu ligger jag och slöar i soffan, hedda kommer snart ner hit och vi ska väl hitta på någonting. ikväll ska vi äta middag uppe hos farfar, det blir mysigt. då ska jag beställa blixten till kameran också, härligthärligt !

har inte bloggat på länge, men susanna är värre. det skyller jag på, men jag ska lära henne en läxa. haha

på fredag sticker vi och jag längtarlängtarlängtar! det ska bli grymt kul, trots att jag får dåligt samvete som flyger (naturnörd:)) hoppas att mina pengar räcker där nu. måste väl växla också, får se när det blir av? jag ska försöka blogga mer och vi får se om det blir något inlägg ikväll eller inte. men ni får ha det bäst!

L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0