lovisa, 7 juni

nu har inte susanna heller skrivit på länge, våran blogg blir snart inte mer än en rutten äppelskrutt som ingen vill ha. typ.

jag har inte kommit särskilt långt med min dag, jag har ätit frukost, kollat på tv och varit med småbröderna. jag får se om mikaela ringer idag så kanske vi ska bada, annars åker jag hem till pappa och så ska jag väl fixa lite, sen skulle jag inte ha något emot att bara ligga och gotta mig nere på bryggan i solen, lite bad skulle inte heller sitta helt fel. men just nu så är det inte sådär toppenmega jättefint väder tyvärr.. hoppas att solen kan tränga sig fram igen, jag är så himla sommarsugen nu! igår låg jag på stranden i princip hela dagen med vännor, det var helt underbart! vattnet var inte ens kallt och solen stekte som bara den! är grymt längtig till putte i parken och larsa också! muuums, vilken sommar, men det är väldigt synd att frankrike resan är inställd, men det känns inte som det viktigaste just nu. juste, till hösten ska jag på björn gustavsson också, om han nu inte är utbränd då, stackarn :/ hans sommarturné är helt inställd p.g.a utbrändhet, hoppas att han inte är det i oktober ! annars händer det inte så mycket, är bara en vecka kvar i skolan, måndag; vanlig dag , fast i och för sig nästan bara film i alla ämnen. tisdag; utflykt med skolan, jag ska sola, bada och spela minigolf på skutberget,. onsdag;  städdag typ och kolla på film. torsdag; junispringet *suck* fredag; AVSLUTNING! så härligt, på fredag så ska gänget med hem till mig och vi ska mysa som förra året, maya, mattias, emelie, lina, håkan, torgny och elin ska fira sommarlovsstarten med mig! dagen efter börjar konfaläsningen och det ska bli mys, hoppas på något läger ! på tal om det så åker susanna imorgon till italien och är borta en vecka med hennes konfagrupp, jag kommer sakna henne like crazzzzzzzyyyyyyy- men hoppas att de får kul. ja, nu ska jag försöka ändra headern till något somrigare! kanske uppdaterar ikväll igen! pusssssär



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0