susanna, 15 juni

Hello honeys i'm home

(mammas engelska dator)
Fast jag just nu egentligen skulle vilja vara pá alla andra stallen an hemma. Orkar inte med stokigt rum och ansvar och tider... t'nk att hara assisis kullersten klappra under klackarna, aah!

Traffade belinda nyss, fyfan vad man saknar det flumbertot alltsa! Och sa har jag antligen fatt ha ett laangt och haarligt samtal med min hannipaj, uhh det ar inte kul att inte kunna ringa henne nar man vill.

Annie ar ju i norrland nu den lilla busponien men hon kommer hem pa tisdag och da maste vi ses. Har bestallt biljetter till satc-premiaren ocksa! Mums poniegodis!

Nu ska jag sova. Imorgon ar det upp och ivag till konfish. Onskar att det aldrig skulle a slut, fan vad jag kommer bola! Alskar kyrkan och varan grupp och ... allt. 

S.

Kommentarer
Postat av: annie

pony <3 sushie

2008-06-16 @ 13:13:36
URL: http://annielindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0