susanna, 7 juni

Käraste vänner,

har ingen ursäkt till min frånvaro, faktiskt. Jag citerar helt enkelt blondinbella: "Solen är bloggens värsta fiende." Sommaren sprudlar utanfär mitt fönster (oh så vaackurt) och jag har liksom inte haft inspirationen. Men, alltså helt ärligt, jag älskar att blogga! Så det är inget sånt!

Men, ja... Imoron (typ inatt) åker jag till italien på konfirmationsläger med ami ebba annelie och julia bland annat. Så nu blir det ingen bloggning på ännu en vecka, om vi ine hittar nåt skölj internetcafé (antagligen inte vad vi ska ägna våra dagar åt därnere) vill säga.
Sen kommer jag tillbaka med dunder och brak! :D

Så vad har hänt sunder min frånvaro... jag har i alla fall inte gått och blivit lugg-snugg som min käre tremänning, men jag har solat och badat och haft picnicar och grillkvällar och somrat mig... Behöver jag säga att jag fukllkomligen älskar älskar älskar sommaren.

Upptaderar nog senare, fast jag måste verkligen sova eftersom vi måste gå upp typ halv fyra för att åka till arlanda. Ami och Ebba droppar nog in runt 10 så ååker vi in tillsammans senare för att spara både bensin och miljö.

Jag Hjärtar Lovisa

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0