lovisa, 3 maj

heeeeeeey i'm back!

nu har jag varit i filipstad från torsdag till idag(lördag) det var supermyyys och jag saknar allt förutom dasset. vi kom dit på förmiddagen i torsdags och vi fick en guidad tur runt till båthuset och dasset och allt där emellan. det var världens finaste läge, PRECIS vid vattnet och de har båt och allt. de har rinnande vatten men tyvärrrrrrrrr inget vattentoalett, så man fick gå på dass, uschochbläääää.
När vi hade bråkat till oss sängar och alla var lagom nöjda så gick vi upp lite till stugan. de har världens mysigaste familj också! hela familjen är så naturlig och välkommnande typ. i alla fall, vi hann med väldigt mycket första dagen tycker jag, vi gjorde allt mellan att skjuta med luftgevär och spela "geni i familjen" med barnfrågor, på kvällen åt vi grillat och sen eldade vi nere vid sjön. när det blev mörkt gick vi in till lillstugan och kollade på film och käkade pop corn, chips och godis, fetto-barn. mest jag då, haha.
på morgonen vaknade jag först, skrällllll. sen vaknade alla andra och vi åt frukost och gjorde massa saker, sen så ja, åkte vi hem idag och det har varit hypermüüüüsigt! och nu kom jag nyss på att jag har glömt min mobil och kamera hos pappa så nu blev jag sur, BAAAAAAAAJS så bilder kommer när jag fått tillbaka kameran !

Valborg var också jättemysigt, amie och jennifer följde med mig direkt efter skolan, vi började spela spel och efter ett tag så kom emelie och maya, och min syster lina. sen så spelade vi om spelet och sen gick vi ner och grillade med farmor, farfar, görel och pappa. när vi hade ätit massa grillmat och fika så tändes majbrasan, den blev ordentligt stor! sen gick vi upp till huset och spelade cranium, så jävla kul var det, (när amie skulle vara en svängdörr, xD) jag och maya klassade ut alla! när klockan var runt 10 så åkte emelie, jennifer och amie ut till bussen och sen så var det bara jag och maya + lina kvar! :) vi satt och snacka ett tag och sen så gick vi typ och la oss. dagen efter åkte vi ju till filipstad som jag redan har berättat om!

bilder kommer,
puss


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0