lovisa, 4 maj

nu ska jag undersöka bland er läsare, många är oense om vilken jason mraz - i'm yours version som är bäst. själv tycker jag att den senaste är bäst. och endel av mina vänner envisas om att den som kom ut först är den riktiga versionen, men det är ju felfelfel. för er som inte visste så var det såhär,
jason mraz var med på festivalen peace and love för kanske två år sedan eller något sådant, då spelade han den första versionen av i'm yours, men vid den tiden så höll jason på att göra låten, det var bara en demo som publiken fastnade för och den spreds via internet, som ni kanske har märkt så har den första versionen aldrig spelats på radion, så precis när den första versionen höll på att nästan rinna ut i sanden och bli bortglömd kom den riktiga versionen ut! nu spelas den på radion och klättrade fort upp på tracks bland annat. personligen tycker jag bäst om den riktiga/den andra versionen.
vilken är eran favorit?
image258


L.

Kommentarer
Postat av: Henke

cool bild :)

2008-05-04 @ 11:51:48
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: matilda

första det är ju klart bäst ;D

2008-05-04 @ 11:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0