lovisa, 8 maj

hey,
jag ska sova nu så jag gör en kort sammanfattning av dagen.. idag åkte susanna hem men kommer tillbaka imorgon, jag fick sluta tidigare och åkte in till stan, missade precis bussen så jag och elin tog en mc flurry tills bussen kom. när jag kom hem tog jag av mig klänningen och hoppade studsmatta i shorts och bh i hopp om att få lite sommarfärg, jag försökte mig också på lite konster på studsmattan men jag är ingen höjdare på akrobatik! jag var ute i typ 1 timme eller nått och fick solsting eller något liknande. så nu har jag haft ont i huvudet och flimmer framför ögonen, tvingat i mig lite mannagrynsgröt på 45 min och fått massage utav mamma, druckit flera muggar vatten för att "det måste man göra när det är såhär varmt" :) nu är jag redo för sängen full med myror som invaderar mitt rum, hoppas att jag kan gå till skolan imorgon, måste verkligen hänga med på allt nu.

varför jag egentligen skrev inlägget nu var bara för att jag såg på nyheterna för 50 minuter sedan att en 14-årig flicka hade blivit våldtagen på kronoparken runt 15-tiden påväg hem från skolan. det finns endast en högstadieskola i just kronoparken och det är min skola, det betyder ju att flickan måste gå på min skola. jag fattar inte hur endel människor kan vara så korkade, ska inte en flicka kunna gå hem från skolan utan att bli inkastad i baksätet av en bil och bli våldtagen. tänk att bli av med oskulden på det viset, det är någonting man aldrig kan gå ifrån, det kommer alltid att ligga någonstans där inne, hur djupt ner man än gräver ner det. uschuschusch,

nu måste jag sova,

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0