susanna, 1 maj

hej och hallå!

Åg vad arg jag blir på telefonen. Tydligen är det jättejobbigt att lägga över bilderna när den inte har nån laddning, annars brukar den ju faktiskt laddas när man har usb-sladden i?! Men nehej. Det  var svårt nu.

Valborg igår var jättemysigt, tillslut blev det jag, amelie, cecilia, belinda, bamse och malin. Vi grillade fläskkaré och åt potatisklyftor samt mozzarella-sallad. Tille efterrätt blev det bananasplit alá amelie samt jordgubbar doppade i smält mjölkchoklad. Gött mos var ordet.
Sedan gick vi ut ett tag, gick till elden och ami fick sig en ny bekantskap, nästan i alla fall haha x) Sedan hade vi lite popcornkrig och sen gick vi hem och spelade spel! Det var skitroligt faktiskt, minutmästarna när man ska rita och beskriva och massa annat.

Idag lekte vi gisslan! Alltså det var så kul! Hahahahahaha jag kan bara tänka mig hur roligt det här ser ut när man läser det, men åkej då får vi vara töntar för kul var det :)

Ska ta mig en liten bloggrunda! Puss!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0