susanna, 17 maj

Vet ni vad jag VERKLIGEN skulle vilja kunna? Nåt som jag tänker på varje morgon när jag ska klä mig?
Att kunna mismatcha snyggt! Typ som underbara amandaberg.devote.se
image282
jag är bara en för stor jävla feglort för att våga blanda mönster och färger och hej vad det heter, har försökt flera mornar att ta nåt linne som kanske inte matchar perfekt till kjolen, men det går bara inte!
Jag känner mig som en smaklös wannabe-stilig fjortis när alla andra bara ser lite kitschiga och tuffa ut i sina mismatchningar. Varör kan inte jag? :(

Ska jag fortsätta försöka eller helt enkelt acceptera att jag känner mig obekväm i det?

S.

Kommentarer
Postat av: Helena

Neeee du klär dig så nedrans fint i alla fall! Kör ditt reeejssss

2008-05-19 @ 21:19:40
URL: http://hhhelena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0