susanna, 23 maj

HEJ VÄNNER!

Jag är nu hemkommen från falun, och en sjukt rolig vecka! Här kommer lite bildur:


1. Jag och ami följde med annelie ut för att göra hennes äckel och passade på att fota lite i sommargräs med maskrosor! Bakom ser vi spooky kunskapsgården :o
2. Ami och jag provar hattar i slöjden
3. I duschen, ami och angelica är rawr
4. jag ami och angelica på väg till stan
5. Jag ebba angelica och ami påväg hem från stan, hohoj vad vi försökte med cykeltricket lovisa!
6. HAHAHAHA amelie tappade "några glas" när de hade kökstjänst xD
7, 8, 9. Gruppbild! Sara penny julia cici ami angelica annelie ebba susanna anna-klara
10. Våra konstverk från bilden idag, han med baskern är min BERTIL som blev lite sne när jag tappade honom, då fick han en basker istället :) Visst är han söt? Kroppen med pattarna bredvid är amis och de på blåa grajset är ebba och angelicas. Snoppen är annelies.

Hoppas på bättre bilder fårn mina vänner, jag har ju få bara min käre mobilkamera att fota med *hrm*

S.

Kommentarer
Postat av: Julia

Susanna både du och den är så jävla fina! Jag älskar dig av hela mitt hjärta min lille (?) korv

2008-05-23 @ 19:11:06
Postat av: anna-klara

kul att du glömt mig, haha (a)

2008-05-23 @ 21:17:05
Postat av: annelie

1. det är inte mitt äckel, det är gott!
10. det var ingen snopp, den var en dildo (a)

2008-05-29 @ 10:33:06
URL: http://aaannelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0