susanna, 24 maj

Gårdagen slutate i fyrverkeriexplosion nånstans bortifrån de där husen som jag såg solen gå ner bakom, det var fanimig helty otroligt och utan tvekan de snygfgaste fyrverkerier jag nånsin sett! Sen somnade jag en jävligt välbehövd sömn framför harry 1 med mamma och vaknade till fågelkvitter och gröna björkar som silar in solskenet som kittlar mig i ansiktet tills jag vaknar. Jag älskar sommar.

Nu spelas: I'm happy just to dance with you - The Beatles

Dagen förgylls av vänner som ami belinda och malin! Kan det bli bättre? Senare i kväll ska vi servera på min systers körfest, sedan blir det nog sleepover och kanske iskallt dopp i poolen som är halvfylld nu?

Pirrar i magen av tanken!

S.

Kommentarer
Postat av: peo

åh, jag vill också va med ;(

2008-05-24 @ 18:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0