susanna, 25 maj

Idag är det 25 maj = mors dag.

Vaknade till Good Day Sunshine (bästa alarmsignalen) och den underbara utsikten av mina underbara rödtottar (A)
Sedan var det hej och hå och upp på taket för att sola! Tog första doppet i poolen också, och om man säger såhär - tänk dig att bada i mig så förstår ni. För att jag är så COOL=KALL. HAHAHAHAHHAHA xD

Sådär, nu har ni sett min töntiga sida.

Sen mötte vi diverse älsklingar vid flaten för att klättra i berg med konfan. Peo såg ut som en liten Byggare Bob! Hihi!
Sedan tog vi bussen till kyrkan och maskade förbi en timme eller två där. Ungefär då tyckte julia och jag att det var en bra idé att gå in i ett stort rum och snurra ("susanna, susanna! jag flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyger!") Men eftersom jag är ettsånt mesigt litet arsle blev jag såklart hyperillamående efter det, så då åkte jag hem och kollade på the holiday och drack saft med Emma. Medan de andra var i kyrkan för "Mässa med Tid för Tystnad." Heeeeeeeeeeeheeeeeeeee:D

Nu ska jag ta mig en bloggrunda! Live on the coke side of life!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0