susanna, 28 maj

Såhär såg jag ut igår:


- shorts från h&m
- tröja från filippa k
- armband diverse
- väska från accesorize
- skor från dinsko
- guldklocka, supergammal typ mormors

Finfint var det! Somrigt! Idag hade jag en jättekort grå klänning som tydligemn var väldigt skojig att dra upp enligt vissa personer... Sen så målade annie väldigt fint på mitt lår "STJÄRT" stod det och sen var det en pil mot.. ja, stjärten. Det var snyggt att flasha på tunnelbanan hem tyckte jag.

Aaaahhh.. största stenen har släppt som en gigantisk fis från mitt hjärta. Inga mera uppdrag på lääääääääääääääänge.

S.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

okej, det går väl sådär... Ja, jag kommer. Ska ju redovisa eng 20 :s, men kanske går hem direkt efter för att göra klart uppdraget, annars kommer jag nog inte hinna! Fyfan va avensjuk jag är på dig nu! Höhö

2008-05-28 @ 19:30:35
URL: http://amicec.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0