susanna, 28 maj


Åh se ett sånt fint diadem jag hittade. Tydligen hade vicy fyndat den för två kronor på en loppis till Alice. Hon såg underbart söt ut i den med sina fluffiga ljusa lockar och blekrosa klänning samt det här diademet.

Lilla prinsessan min.

Lite pinsam grej som hände när jag först skulle fota diademet utomhus på våran loftgång som vi delar med våra grannar. Där har vi nämligen en blomkruka som jag tänkte sticka ner den i, skulle bli fint, tänkte jag.
Men när jag ligger där på knä med min korta klänning hör jag ett frågande "hej..?" bakom mig.
Där kommer grannen med sin snygga sextonåriga son. "Ööh hej" säger jag, rodnar och tar diademet och sticker in illa kvickt. Extra fint liksom med mormorstrosor och "STJÄRT" skrivet på låret. Hej granne.
:$

S.

Kommentarer
Postat av: Annie

HAHHAHAHAHAHA STJÄRTIIIS SUSHIE!

2008-05-28 @ 22:11:59
URL: http://annielindblad.blogg.se
Postat av: ami

susanna, du är verligen solen i mörkret tack för att du alltid ställer upp och lyser upp allt i min tillvaro!

2008-05-28 @ 23:24:06
Postat av: annelie

sååå sushhoe verkligen :)

2008-05-29 @ 10:21:14
URL: http://aaannelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0