susanna, 3 maj

Nu är jag klar med packlistan. Så nu sätter jag mig vid datorn egentligen. Jag undrar vad man gjorde om dagarna för typ tjugo år sen? Tio till och med? Spelade kula på gården eller?

Jag ska i alla fall ha med mig:
  • 8 kjolar
  • 7 klänningar
  • 3 shorts
  • 2 långjeans
  • 2 stickade tjocktröjor
  • 2 cardigans
  • 1 collegetröja
  • 5 t-shirts
  • 4 strumpbyxor
  • 5 väskor
  • 3 par skor
  • 4 långärmade tröjor'
  • 1 par mjukisbyxor
  • 4 bälten
Jag har en tendens att packa för mycket. (nej det menardu inte?)
Hatar känslan av att såt där och veta att "om man hade den där tröjan så skulle det här vara så snyggt " och sånt. Kommer typ fylla hela lovisas rum med kläder, hohojaja!

S.

Kommentarer
Postat av: lovisa

hahhaa, shit :O

2008-05-03 @ 16:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0