lovisa, 15 oktober

hoppsan, en liten lucka igen, jag suger ju faktiskt på det här.

idag hade vi so-prov, det kändes som om det inte gick så bra faktiskt :/ imorgon är det franskaläxa och engelskaprov, nästa vecka är det noprov matteprov, engelskaläxa, franskaläxa m.m, m.m ... det är mycket saker på hösten i nian, för att inte snacka om nationella proven på våren, uuuh!
imorgon har jag utvecklingssamtal också, och senare på kvällen är det vägledningsmötegrejs med föräldrar på skolan.

på fredag är det tjejkväll här hemma hos mig. maya, emelie och lina ska följa med mig hem, vi har huset för oss själva och vi ska laga mat, kolla på film och bara mysa! tacos, sex and the city och emmas lycka! vi är oslagbara!


den näsan och munnen och människan på bilden ska nu soooova
nighty
L.

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Haha yes box Susanna, det är din gullepånke ;)

2008-10-26 @ 10:12:45
URL: http://saraborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0