lovisa, 26 oktober

ååååh, jag hatar att jag aldrig orkar sätta mig och blogga, men sånt är livet

idag har det varit afrikansk dans och illamående, uusch. hela dagen har jag gått och tyckt synd om migsjälv, igårkväll tänkte jag ju att det skulle bli en duktigflicka-dag idag, men afrikansk dans sprigning och pluggning. ja, det blev ju som sagt inte som planerat men men. jag har i alla fall varit på afrikansk dans, jag har städat rummet och jag ska alldeles strax gå ner och plugga lite musik, vi har prov i populärmusikens historia, annars har jag lovat migsjälv och elin maxstadh att inte plugga under det efterlängtade lovet! jag ska försöka bli bättre med skrivningen, men jag sitter inte lika mycket vid datorn längre, pusskram

L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0