susanna, 10 oktober

Helo people and friends!

Var aptrött som ett litet ägg när jag kom hem idag, och hade längtat efter min mysdress sen jag lämnade den imorse, så det blev mysdress på, godis i, sex and the city på. I detta tecken har väl kvällen fortsatt, med lite powernaps här och var, haha! Ben&jerrys halfbaked (lite mer av det goda!) och idol har jag ägnat mig åt under de senare timmarna.

Imorgon blir det mys med mitt peopyre, oc-kväll på min ära! Härliga tider!
Antagligen blir det även mamma mu & kråkan med min lillasyster. (bio) Vi är taggade till tusen båda två.

Tyvärr dags att hoppa ur mysdress och i pyjamas nu, skönhetssömn välbehövd.

Toodles darlings!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0