susanna, 4 oktober

Dagen då.
Var i skolan, hade no-prov och hur det gick vill jag nästan inte veta! Sen jobbade jag tyska, mvg på skriftliga tjoho!, och sedan var det min kvarstanningsdag, idag med fint sällskap av amli, cecli och klimpie såklart! (obsss va gammal bild x))
Sedan hemåt, skryta om tyskan för papso, sedan mot staden, mongolia med malin och belinda, jättetrevligt ställe verkligen!
[bild på mig belinda och malin som vägrar laddas upp]
Sedan hemåt (ältish) en snabbelur förbi belinda, kom hem för kanske en timme sen. Nu sovish!

Imorgon: rumomgörning!!! Telefonering med lovisa!!!

S.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha oj, den där bilden har jag aldrig sett! ;)

2008-10-04 @ 12:30:53
URL: http://amicec.blogg.se/
Postat av: amli

jag sett den bilden förut :) oh mongolia är en så himla mysig och bra resturang!

2008-10-04 @ 22:11:17
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0