susanna, 4 oktober

Tänk vad tiden går fort! Nu är det mindre än en månad kvar till min fösselidag!

Hösten tycker jag är en fin årstid. Det är liksom... jag vet inte, inga krav. Ingen VÄNTAR sig att man ska ha det bra på hösten, det är liksom depp-årstiden nr. 1. Då blir det liksom mindre krav. :) Mindre krav, mer mys! Mys som i att sitta inbäddad bland kuddar och halsdukar med pussochkram-te på café muren med favoritmänniskor (en liten favoritsysselsättning numera) och mys som i stövlar, kappor, paraplyn och kvällspromenader. Men, sen går jag i säsonger också. Älskar sommaren på sommaren, älskar hösten på hösten, vintern på vintern och våren på våren.


älskar älskar älskar dig amelie jacobsson alltid alltid alltid

S.

Kommentarer
Postat av: Amelie

du är himlen jag föll från, jag är stjärnfallet<3

2008-10-04 @ 22:13:36
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0