lovisa, 26 september

jahapp, ett inlägg kom det ju i alla fall in medans jag var borta!
jag har varit i oslo och praoat, det har varit så jäävla kul. jag praoade hos en fotograf som heter frode larsen, han är jätteduktig fotograf och jag fick vara med och redigera en massa på ps! jag är jättenöjd med min vecka, idag var det ingen prao för att frode skulle bort, så tidigt tidigt i morse så satte jag mig på ett tåg och åkte hem istället, kramade min lilla kusin farväl, det var sorligt. det har i alla fall varit väldigt kul men nu måste jag sooova
imorgon kanske jag ska in till stan på dagen, mamma kanske ska köpa någon klänning, mamma och jerker ut och äta, de ska fira deras bröllopdag som är på söndag. kanske passar på att kolla om skorna jag vill ha har kommit in. sen på kvällen när mamma och jerker är ute och äter ska jag passa småbröderna tillsammans med mormor och S-Å!  neeeeej, tunga ögonlock.

goodely nightely!

L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0