lovisa, 7 september

hejhejhej,
nu har det inte blivit mycket uppdatering, förlåt för det. men i helgen har jag haft fullt upp, och susanna verkar ju inte vilja skriva :@ hhaha, nej då, jag ska försöka få henne att börja skriva igen!

i fredags så var jag med mina käraste vänner och åt på resturang, tom yam. det var supergott och det blev en jättelyckad kväll, vi pallade flera ton frukt och sen satte vi rot i 2.10 sängen!

idag har jag också hämtat ut min nya blixt till kameran, om någon undrar (av våra få läsare) så har jag en nikon D60, som jag alldeles nyss tappade i golvet, wiho. aja, den klarade sig i alla fall!

ha det bäst. ska skriva några inlägg till tror jag!

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0