susanna, 10 september

Heloo

Ja, varje ledig stund går åt att plugga. Det är faktiskt sant, eller ja inte så att varje vaken minut men de tillfällena då jag annars brukade blogga ägnas nu åt källsortering, engelska tal, debattinlägg m.m

Men here I am! Avslutade just min folder, ska skriva utlovat inlägg och sedan fortsätta med mitt tal.

Så. Vi dog inte idag, i en återskapad big bang. Det känns ju fint. Annars hade peo vart tvungen att råna en bank, och det vill vi ju inte! (vi diskuterade saker som man skulle göra om man bara hade några timmar kvar att leva.) nej men allvarligt. Om det finns risker att sugas in i ett svart hål, tycker dom att det är en toppensmart idé då att bara testa? Typ; hmm hela jordens befolkning kan dö... men vi vet i alla fall i några sekunder hur big bang funkar! Och det är ju bra!
Jaja, man har ju även hört att ryktena bara var rena myter, but still - konstigare saker har hänt!

Idag har jag pluggerat med Belinda. För er som vill veta hur mina höstlöften gick kan jag stolt säga att de funakr utmärkt! Jag lägger mig tidigt (sov 10 timmar inatt men är trött som ett ägg - lovisa hur går det ihop?!?!?!) pluggar bra, äter inte sötsaker på vardagar, m.m! Nej jag springer inte varje morgon. Helt ärligt, vem skulle jag lura.

Jag har vida byxor, äkta sjuttiotalsmodell. Sug på den ni. Det känns jättekonstigt att det fladdrar om benen, men tiderna ändras vänner! Bara att acceptera!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0