susanna, 15 september

Usch här sitter jag och grinar. Kollade på videon på ami och ciccis blogg - ken ring, låten för barnen. (funkar inte att lägga upp videon - eller är det jag som inte har bloggat på länge?) Jävligt fin låt i alla fall, och jävligt fin video uuhuhu:(

Jag ska snart iväg och hämta flickorna på dagis, tänkte mysa lite framför lotta med dom innan jag på allvar sätter igång med pluggeriandet. Helgen var superkul, firade mitt peopyre i fredags med pompa och ståt, kan luugnt säga att hon är smoking hot som karlsson på taket!

Lördag morgon tog jag tåget till mitt älskade underbara vackraste karlstad, pluggade kemi och engelska på tåget! Det gick oväntat bra faktiskt, har aldrig varit så effektiv tror jag! Sen åkte vi och hälsade poå min nya låtsaskusin och var på marknad, jag hoppade hoppborg of course. Så jävla bra att ha småskitar som en anledning att få göra såna roliga grejer - agnes är ju för liten för att hoppa själv. Tur att hon har mig (som tar hennes studs moahaha) Sen bar det iväg till mitt ovantorp åh vad jag vill krama om hela huset.

Söndag åkte jag till mina loveliest tremänningar, och halv/låtsas/plast-tremänningar of course. Ja lovisa, vad kallar man Zacharias och Theo för mig egentligen? :S Det var underbart såklart, saknar dem som en häst igen.

Hmm.. har märkt att det är Lovisa som står för bilderiet i den här bloggen.. Har faktiskt ingen kamera folks, ledsen! Jag vet att det blir skittråkigt, men live with it :) Eller läs en annan blogg. Eller bara lovisas inlägg.

S.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0