susanna, 29 september

Jag kan inte soooovaaaa. :( Jag tänker för möe, som vanligt.

..det är tråkigt att stjärnor är sällsynt från mitt fönster mitt den vackra utsikten över sköndalvägen "Var tog stjärnorna vägen? Dem slukade staden, som så mycket annat"
..det är skönt att det är hemstudiedag imorgon
..det är dumt att människor är falska
..det är bra att mina inte är det

Jag hade en gång en vän. Vi blev väl typ kompisar för ett år sen, fast typ nära kompisar runt jul. Sen började vi bråka runt sportlovet för att hon fick ett fjortisryck.  Det blev maj, och vi blev vänner igen, bättre än förut. Vi var mest oss fyra, och det var fin-fint och sommarn var påväg och allt var najs. Det kändes verkligen som att, det här är riktiga *****, nu vet  man på riktigt. Hon tyckte också att det var skitbra, säger hon nåt annat ljuger hon. Hon hade problem med diverse och vi fanns där och pratade. Sommarn började ta slut och vi hade inte träffats på ett tag, så vi försökte få tag på henne göra nåt alla fyra, men nehe då var hon plötsligt upptagen. Skolan började, och hon hälsar knappt.
Nej, jag är inte arg på henne för pengarna, även om det fan har gått för lång tid, men för att hon är det falskaste jag stött på. Skittrist att det blir så, att man kan va så osäker som hon.

Tur i alla fall att jag vet att riktiga vänner finns och att alla dom bästa är paxade av lelle mäj! :D

Sånt kan man ligga och tänka på en söndag/måndag natt. : )

S.



Kommentarer
Postat av: anna-klara

det är sant, även fast jag inte kände henne lika väl som du finns det inte en människa jag känner som är falskare än hon.

2008-09-29 @ 21:24:49
Postat av: ebs

bra sagt suuus min vän!

2008-09-30 @ 19:33:09
Postat av: ebs

bra sagt suuus min vän!

2008-09-30 @ 19:33:24
Postat av: ami

så rätt, så rätt!

2008-09-30 @ 21:02:34
URL: http://amicec.blogg.se/
Postat av: Sarah

vem är det som är så falsk som ni snackar om? :p

2008-10-08 @ 18:29:01
URL: http://ilovecristiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0